Konferens & fest

Oavsett vilken typ av konferens du planerar så har vi lokalen! Här finns allt från små grupprum för 4 personer till en hörsal som tar 243 personer. Här kan du också ordna fest med dans!

En heldag är 8 timmar och en halvdag 4 timmar. Alla priser är exkl moms. Vid behov kan du boka teknikpersonal (450 SEK/påbörjad timme) eller konferensvärd (375 SEK/påbörjad timme). Vill du ha hjälp att boka boende och aktiviteter till din konferens kan vi självklart hjälpa till även med detta. Du får då allt på samma faktura.

Konferenspaket med mat och dryck:

  • heldag 165 SEK/person
  • halvdag 135 SEK/person

Alla konferensrum har datorprojektor, filmduk, OH, whiteboard och blädderblock. I alla hyror ingår vatten, frukt och godis samt block och pennor till samtliga deltagare. Föreläsare får dessutom mineralvatten. Konferensrummen är döpta efter öar i närbelägna Kristinehamns skärgård.

vålönVålön – 60-70 personer i skolsittning – heldag 3500 SEK, halvdag 2000 SEK. Obs! Högtalaranläggning finns som tillval.

 

 

 

 

långönLångön – 30-40 personer i skolsittning – heldag 2500 SEK, halvdag 1500 SEK.

 

 

 

 

sibberönSibberön – 30 personer i skolsittning – heldag 2500 SEK, halvdag 1500 SEK.

 

 

 

 

trineholmeTrineholme – 14 personer runt ett stort bord – heldag 3000 SEK, halvdag 2000 SEK.

 

 

 

 

Övriga lokaler och festvåning

Hörsalen har en scen och talarstolar samt mikrofoner, högtalaranläggning, datorprojektor, whiteboard, OH och filmduk. 216 fasta stolar i biosittning, men går att möblera upp till 243 stolar vid behov.

  • Kapacitet – 216– 243 personer – heldag 6000 SEK, halvdag 3500 SEK.

horsal

Festvåningen kallas Rotundan och är ett rum på 345 kvm. Här finns en scen, talarstolar, mikrofoner, högtalaranläggning, datorprojektor och filmduk. I ett hörn finns en bardisk. Rummet har dubbel takhöjd och takfönster och passar för uppträdanden, dans, matservering eller fest. Möblering enligt önskemål.

  • Kapacitet – 300 personer sittande vid bord – heldag 5000 SEK, halvdag 3000 SEK
  • Restaurangen kan erbjuda festmenyer
  • Till höger finns förslag på aktiviteter som kan passa till konferensen